środa, 14 grudnia 2011

Clana vs Clois

Hej tu znowu ja :) Postanowilam pokazac taki jakby "pojedynek" a chodzi o zwiazek Lany+Clarka i Lois+Clarka ( tzw. przez fanow Clana i Clois ) z Tajemnic Smallville. Fani od dawna dziela sie na tych za Claną i tych za Clois niczym team Edward i team Jacob w zmierzchu ( albo może nie). Ja osobiście jestem za Lois i Clarkiem :D choć kiedyś wprost uwielbiałam Clanę niestety postać lany z sezonu na sezon robiła sie "nie dajaca sie lubic" (w sensie irytujaca, wkurzajaca (...)) a Lois darzyłam coraz wiekszą sympatią.
Poniżej filmiki z Claną oraz z Clois. Do tych co serialu nie ogladali serdecznie polecam serial świetny (baa arcydzieło) i stał sie moim nr 1 wsród seriali. Także ten naganiam :)

Clana

A tu Clark jako brutal, łamacz serc itp. (ale zazwyczaj to byla wina kryptonitu, innych takich oraz jak w przypadku Clany bylo najczesciej, tego ze musiał klamac na temat tego kim jest (kosmitą xd))


I Clois






Ps. jeszcze raz polecam serial :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz