niedziela, 27 listopada 2011

Comienzo

Cześć !  Jestem Klaudia 98' interesuje sie muzyką (to tak ogólnie) Lubie zespoly Guns n' Roses, Red Hot Chili Peppers, Queen <3, Dream Theather, AC/DC, Metallica, Bon Jovi, Nirvana, The cranberries, One Republic, R.E.M, Coma, Myslovitz i wykonawców Michaela Jackosna, Freddy'ego Mercurego ( chyba jednak w sensie wokalisty queenu), Johna Lennona ( jego zespól tez), Jamesa Morrisona, Bruno Marsa (co dziwne ale prawdziwe) a nawet Elvisa Presley'a. Bardzo lubie tez czytac książki jak juz sie za jakos porzadna wezme to tylko o tym myśle bede tu rózne polecac. Ogladam tez seriale (jak wiekszosc) i to chyba moje ulubione zajecie. Kocham Tajemnice Smallville ( ogladanie tego było moim głownym i ulubionym zajeciem wakacyjnym), Plotkare, glee i 90210 choc tez polskimi pierwsza miłość i na wspolnej (może juz z sentymentu) głownie to amerykanskie kiedys byly to głownie meksykanskie telenowele.
No tak luie tez zwierzeta mam kota (Kiara) choc nie przebywa juz pod moim dachem lecz "dziadkowym" i 2 chomiki :D Moze sie zdazyc ze nie bede pisac tu sama i niektore wpisy moga dodac moje kol. W. i M.

ok tyle Paa

1 komentarz:

  1. noo.. , w końcu masz tego blooga , cóż nie mogę się doczekać następnych postów. Bardzo podoba mi się to tło ; D

    Natalia ; **

    OdpowiedzUsuń