poniedziałek, 28 listopada 2011

Smallville - muzyka

Dzień dobry bardzo. W tym poście zamieszczam 10 z piosenek wykorzystanych w serialu Smallville. Jest to serial bardzo bogaty w dobrą muzyke i to na pewno nic dodac nic ując poprostu to kocham 


10.  Dido "White flag" -hmm słuchając tą piosenke mam przed oczami ta wzruszajaca scene z Clarkiem i Laną (wtedy ciagle bylam za Clana)


9. Evanescence "My immortal"- piękna scena rozmowy clarka z Marthą na temat biologicznej matki. Od tego zaczela sie moja fascynacja tym zespolem


8. Maroon 5 "She Will Be Loved" - nic dodac nic ując :)


7. Gary Jules "Mad World" - piękne, piękne, piękne i kropka 


6. Lifehouse " Everything" - Ten utwor znajduje sie w soundtrack serialu. Chyba niejednokrotnie wykorzystany


5. Eva Cassidy "Time after time" - pogrzeb ojca Whitne'a, utwór przepiękny, bardzo różny od tej bardziej znanej wersji i według mnie o wiele lepszy


4. Marie Digby "Spell" - kolejny utwór ze sceny z Claną i znowu rewelacyjny 


3. Mindy Smith "One moment more" - wyjazd Lany; chwytające za serce 


2. Uh huh her "Dreamer" - to dopiero utwór, jeden z najlepszych i wykorzystany w scenie z moją ukochaną Clois <3 Clark + Lois forever 


1. Remy Zero "Save me" - muzyczny rozpoznawczy znak Smallville. To jest to !!!! Zwrotka jest ok ale refren jest najlepszy na swiecie ! somebody saveee me!!! 



1 komentarz:

  1. hmm.. przesłuchałam parę piosenek i uznaję Ci, że bardzo fajna nutka ; D
    teraz tylko czekam, aż napisze coś Wera ; D

    Zapraszam do mnie ; **

    OdpowiedzUsuń