wtorek, 29 listopada 2011

Cytaty- GG cz2

Druga część cytatów z serialu Plotkara


Sezon 3 


odc. 1


Blair Walorf: Jesteś Chuck'iem Bass'em.
Chuck Bass: Nie jestem Chuck'iem Bass'em bez ciebie.



Bree Buckley: O mój Boże. Jesteś Nate Archibald.
Nate Archibald: A ty jesteś Bree Buckley.
Bree Buckley: Ciągnąłeś mnie za włosy na balu inauguracyjnym Clintona.
Nate Archibald: Twój kuzyn próbował torturować mnie podczas szukania jajek wielkanocnych na trawniku Białego Domu.
Bree Buckley: Miło cię znowu widzieć.
Nate Archibald: Tak. Trzymaj się.




odc. 10

  • Koleś, jestem Chuck Bass, nawet europejczycy muszą wiedzieć, co to oznacza.
    • Postać: Chuck Bass

odc. 12

  • Chuck Bass: Mój ojciec zawsze uważał, że jestem słaby. I w momencie, kiedy miało to największe znaczenie, taki się okazałem. Nie mogłem tam być, kiedy on...
    Chuck Bass: Wyszedłem, uciekłem... Ja... Na siłę chciałem udowodnić, że się myli... Odpychałem cię.
    Blair Waldorf: Nie wydaje mi się, że uciekłeś, bo nie mogłeś poradzić sobie ze śmiercią. Myślę, że to dlatego, że nie mogłeś poradzić sobie z uczuciami. Ale teraz jesteś inny. Jesteś silny. Ludzie na tobie polegają. Ja na tobie polegam. Stajesz się mężczyzną w znaczeniu w jakim twój ojciec nigdy nim nie był.

Sezon 4

Blair Waldorf: W sumie to cię nienawidzę.
Chuck Bass: Nigdy nikogo nienawidziłem bardziej.
Blair Waldorf: Każdy nerw w moim ciele jest naładowany nienawiścią.
Chuck Bass: Pali się we mnie otchłań nienawiści, gotowa, by wybuchnąć.
Blair Waldorf: Więc zgadzamy się?
Chuck Bass: Zgadzamy.

odc. 12

  • Penelope: Wiesz, ile kobiet dałoby się pokroić żeby pracować z Twoją mamą?
    Blair: Tak, Humphreyówny z całego świata
Jestem Chuck Bass... – Najlepsza wymówka jaką można wymyślić. Eh, jak ja bym chciała mieć taką wymówkę...
Jeszcze dwa dem. z Edem (Chuck)
Plotkara – tylko tam chłopak chodzi w garniturze  

1 komentarz:

  1. I`m Chuck Bass hahah no to fajne jest, całe przeczytałam .
    zapraszam do siebie + obs!
    hahahahahaha

    OdpowiedzUsuń