wtorek, 29 listopada 2011

Dzień z życia

No tak dzisiaj pisałam kartkowke z ang. i i i ...żle
Poza tym nie było najgorzej :) Jakoś sie zyje i mam co czytać (pare ksiązek ) a propos ksiązek mam konto na stronie www.lubimyczytać.pl mozna dam mieć półki z przeczytanymi przez nas książkami i dodać ocene i recenzje do nich. Na dodatek mam w końcu beret jak chcialam - kolor miodowy

Polecam jeszcze strone puplile.com (chociaz teraz sama bardzo rzadko ją odwiedzam) na której mozna dodawać zdjęcia swoich zwierząt i ich opisy.

I na koniec kilka zdjęć mojego kota Kiary :)

zdjęcie

zdjęcie

zdjęcie

Niestety jej zdjecia mi przepadły nie jestem pewna z jakiego powodu ale podejrzewam ze przez moje trzy konie trojanskie które goscilam xd Lecz jest szansa na nowe zdj
                                                                                                                                                          Pa XoXo heh

1 komentarz: